Onze deskundige medewerkers zorgen voor professionele ondersteuning. Uiteraard kun je hen mailen en zitten ze telefonisch voor je klaar. Je kunt ook vanuit de adviessoftware algemene en dossierinhoudelijke vragen stellen. In dat laatste geval krijgt onze servicedesk het dossier geanonimiseerd meegestuurd. Bovendien kun je trainingen bij ons volgen, namelijk een kennismakingstraining, en de verdiepende trainingen dossiervorming en inkomensrisico’s. Zo doen we er alles aan om jou optimaal met Findesk te laten werken.
Met welke pakketten koppelt Findesk?
Findesk koppelt met Faster Forward Elements, Nationale Hypotheekbond, Dossierdata CRM en Accelerate. Daarnaast werkt Findesk samen met Ockto. De koppeling met Ockto versnelt het inventarisatieproces, doordat alle brondata direct in Findesk belandt.
Welke aanbieders zitten in Findesk?
Findesk heeft een ruim assortiment aanbieders: geldverstrekkers, verzekeringsmaatschappijen en serviceproviders. Kijk hier voor een lijst van onze partners.
Hoe vraag ik een account aan?
Je kunt 30 dagen gratis en geheel vrijblijvend kennismaken met Findesk. Maak hier jouw proefaccount aan.
Hoe vraag ik een tweede account aan?
Een tweede account aanvragen is heel simpel: je kunt onder jouw omgeving een (nieuwe) collega toevoegen. Klik hiervoor in je account rechtsboven op je naam en klik op ‘Medewerkers’. Nadat de nieuwe gebruiker jouw uitnodiging heeft geaccepteerd, wordt er automatisch een factuur verstuurd naar de gegevens die bij ons bekend zijn.
Biedt Findesk trainingen aan?
Jazeker! We laten je namelijk graag zien hoe onze adviessoftware werkt. Ben je nieuw in Findesk, dan raden we je aan om je in te schrijven voor de kennismakingstraining. In de verdiepingstraining Findesk Dossiervorming leer je als ervaren Findesk-gebruiker hoe je dossiers van klanten nóg professioneler opbouwt. En wil je in onze software een verdiepingsslag omtrent het onderwerp inkomensrisico’s maken, kies dan voor de verdiepingstraining Findesk Inkomensrisico’s.
Welke supportmogelijkheden biedt Findesk?
Findesk biedt meerdere mogelijkheden. Uiteraard kun je ons mailen en zit ons supportteam telefonisch voor je klaar. Maar je kunt ons vanuit de adviessoftware ook algemene en dossierinhoudelijke vragen stellen. In dat laatste geval krijgen we het dossier geanonimiseerd meegestuurd. Onze servicedesk heeft veel kennis van hypotheekadvies en helpt je graag.
Heeft Findesk een CRM-functie?
Nee, Findesk biedt geen CRM-functie. In onze visie is Findesk de software waarin je je hypotheekadvies uitwerkt en een CRM-pakket de software waarin je je klantenbestand bijhoudt. Findesk koppelt wel met CRM-pakketten zoals Faster Forward Elements, Dossierdata CRM en Accelerate.
Heeft Findesk een klantportaal?
Ja, je kunt in Findesk klanten uitnodigen om deel te nemen aan hun eigen dossier. Dit biedt een aantal voordelen: klanten kunnen jou voorzien van informatie, hun klantprofiel invullen en documenten opslaan.
Kan ik dossiers importeren in Findesk?
Faster Forward Elements en Dossierdata CRM bieden inderdaad de mogelijkheid om dossiers te importeren in Findesk. Met de brondata-koppeling van Ockto kun je ook de klantdata inclusief enkele documentatie in Findesk importeren.
Wat is de opzegtermijn van Findesk?
Zodra je Findesk als hoofdgebruiker opzegt, gaat er een periode in van één maand vanaf de eerste van de volgende maand. Zeg je bijvoorbeeld op 10 oktober op, dan gaat je opzegging in op 1 november en wordt je account afgesloten op 1 december. Zeg je Findesk op als extra gebruiker binnen het kantoorabonnement, dan geldt er geen opzegtermijn. Je account wordt dan direct beëindigd, maar de data blijft nog wel via de hoofdgebruiker inzichtelijk.