findesk-adviessoftware-support-neem-contact-met-ons-op-of-bekijk-de-meestgestelde-vragen-jpg

Support

Iets vragen? Advies nodig? Findesk support is er om jou te helpen. Uiteraard kun je hen mailen en zitten ze telefonisch voor je klaar.

 

Support

Onze deskundige medewerkers zorgen voor professionele ondersteuning. Uiteraard kun je hen mailen en zitten ze telefonisch voor je klaar. Je kunt ook vanuit de adviessoftware algemene en dossierinhoudelijke vragen stellen. In dat laatste geval krijgt onze servicedesk het dossier geanonimiseerd meegestuurd. Ook bieden we online kennismakingstrainingen. Te volgen vanuit je eigen werkplek. Zo doen wij er alles aan om jou optimaal met Findesk te laten werken. Neem gerust contact op met één van onze teamleden. 

Team support

Christian Krijgsman

Christian Krijgsman

Accountmanager

0570 767385

christian.krijgsman@topicus.nl

Elze Schuurman

Elze Schuurman

Support medewerker

0570 767385

info@findesk.nl

Kristel van Dijk

Kristel van Dijk

Support medewerker

0570 767385

info@findesk.nl

Ontdek Findesk

Probeer Findesk 30 dagen gratis en vrijblijvend uit.

Probeer een maand gratis
chris-modified-2832212869608349440
Christian Krijgsman
Accountmanager
+31 638010066

Veelgestelde vragen

Met welke pakketten koppelt Findesk?

Naast de vele geldverstrekkers, verzekeraars en serviceproviders biedt Findesk koppelingen met:

·       Dossierdata CRM

·       Faster Forward Elements

·       Accelerate

·       Hypotheekbond

·       Get More

·       Hyposimpel

Hoe vraag ik een account aan?

Om je eerst kennis te laten maken kun je 30 dagen gratis en geheel vrijblijvend gebruik maken van Findesk. Maak hier jouw proefaccount aan. Ben je overtuigd geraakt? Dan activeer je je proefaccount door het abonnement af te sluiten en wordt je account omgezet en blijft alle data behouden.

Kan ik met meerdere personen in één omgeving werken?

Ja en dit gaat vrij snel en simpel. Een nieuwe medewerker werkt in 2 minuten al in jouw eigen Findesk kantoor omgeving. Hiervoor volg je onderstaande stappen:

·       Log in op je account

·       Klik rechtsboven op je naam en ga naar de kantoorinstellingen

·       Klik op de button medewerkers

·       Klik op voeg medewerker toe

 

Biedt Findesk trainingen aan?

Jazeker! We laten je namelijk graag zien hoe onze adviessoftware werkt. Ben je nieuw in Findesk, dan raden we je aan om je in te schrijven voor de kennismakingstraining. Daarnaast geven we webinars en bieden we video uitleg over onderwerpen in Findesk.

Welke support mogelijkheden biedt findesk?

Findesk biedt meerdere mogelijkheden:

·      Telefonisch. Elke werkdag van 09.00 – 17.00 uur op telefoonnummer 0570-767385.

·      Je kan ons mailen op: info@findesk.nl

·      Wij kunnen via teamviewer met je meekijken.

·      Je kan een support ticket insturen vanuit je Findesk account. Dit kan een algemene vraag zijn of een dossierinhoudelijke vraag. In het laatste geval krijgen wij het dossier geanonimiseerd meegestuurd.

Heeft Findesk een CRM-functie?

Nee, Findesk biedt geen CRM-functie. In onze visie is Findesk de software waarin je je hypotheekadvies uitwerkt en een CRM-pakket de software waarin je je klantenbestand bijhoudt. Findesk koppelt wel met CRM-pakketten zoals Faster Forward Elements, Dossierdata CRM en Accelerate.

 

Heeft Findesk een klantportaal?

Ja, je kunt in Findesk klanten uitnodigen om deel te nemen aan hun eigen dossier. Dit biedt een aantal voordelen: klanten kunnen jou voorzien van informatie, hun klantprofiel invullen en documenten opslaan.

 

Kan ik dossiers importeren in Findesk?

De volgende CRM pakketten bieden de mogelijkheid:

·       Dossierdata CRM

·       Faster Forward Elements

·       Accelerate

Vanuit deze pakketten kun je ook de brondata meesturen naar Findesk.

Wat is de opzegtermijn van Findesk?

Zodra je Findesk als hoofdgebruiker opzegt, gaat er een periode in van één maand vanaf de eerste van de volgende maand. Zeg je bijvoorbeeld op 10 oktober op, dan gaat je opzegging in op 1 november en wordt je account afgesloten op 1 december. Zeg je Findesk op als extra gebruiker binnen het kantoorabonnement, dan geldt er geen opzegtermijn. Je account wordt dan direct beëindigd, maar de data blijft nog wel via de hoofdgebruiker inzichtelijk.