Adviesrapporten

Adviesrapporten

Findesk staat bekend om de bondige, visuele en begrijpelijke adviesrapporten. Daarmee ondersteun je klanten nóg beter bij het vormgeven van hun hypotheek. Jouw advies is bovendien reproduceerbaar voor jezelf én voor je klanten.

Adviesrapporten

Consumentvriendelijke adviesrapporten

 

In Findesk maak je korte en bondige adviesrapporten in begrijpelijke taal en vol visuele weergaven van belangrijke informatie. Ieder rapport wordt vanuit je inventarisatie met de klant in slechts een paar pagina’s opgebouwd. Naast je advies bevat het rapport ook de uiteindelijke keuze voor het hypotheekproduct. En kies je voor het kantoorabonnement, dan worden ook je eigen (motivatie)teksten in dit adviesrapport meegenomen. 

 

Advies helder in beeld

 

Deze manier van werken is niet voor niets. Je kunt klanten gemakkelijker uitleggen waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt. Daardoor zijn klanten beter geïnformeerd over hun hypotheek. Het adviesrapport is verder reproduceerbaar voor jezelf én voor je klanten. Je hebt altijd helder in beeld wat er geadviseerd is - ook wanneer klanten op een later moment nog eens bij je terugkomen.

 

  • Bondige rapporten
  • In begrijpelijke taal geschreven
  • Visuele weergave van belangrijke informatie

Klantervaring: GeldXpert

"Als we bellen is er altijd iemand die even mee wil denken. We kunnen goed met ze sparren en ze geven desgewenst trainingen. Dat vinden wij erg belangrijk."

Lees meer

Functionaliteiten

Ontdek zelf alle voordelen van Findesk - functionaliteiten voor én met jou ontwikkeld.

Klantportaal

In Findesk kunnen klanten een bijdrage leveren aan hun eigen dossier. Door zelf informatie in dit dossier te zetten, wordt het inventarisatieproces versneld.

 

Koppeling externe pakketten

Snel een compleet dossier: dát is wat je als hypotheekadviseur wilt. Daarom kun je direct vanuit aster Forward Elements, Dossierdata CRM, Hypotheekbond en Accelerate CRM klantgegevens naar Findesk exporteren.

Kantoorabonnement

Met het kantoorabonnement beheer je de accounts van alle adviseurs van jouw kantoor op één centrale plek. Je werkt als team samen in dezelfde Findesk-omgeving, waardoor alle lopende aanvragen inzichtelijk zijn. In Findesk zie je bovendien je eigen logo, dat klanten ook terugvinden op je adviesrapporten.

Brondata

Dankzij een koppeling met Ockto wordt je inventarisatie in Findesk automatisch gevuld met data die de overheid beschikbaar stelt. In onze adviessoftware wordt die data meteen op de juiste plek gezet.

 

Ontdek Findesk

Probeer Findesk 30 dagen gratis en vrijblijvend uit.

Probeer een maand gratis
Christian Krijgsman
Accountmanager
+31 638010066