Findesk staat bekend om de bondige, visuele en begrijpelijke adviesrapporten. Daarmee ondersteun je klanten nóg beter bij het vormgeven van hun hypotheek. Jouw advies is bovendien reproduceerbaar voor jezelf én voor je klanten.
In Findesk maak je korte en bondige adviesrapporten in begrijpelijke taal en vol visuele weergaven van belangrijke informatie. Ieder rapport wordt vanuit je inventarisatie met de klant in slechts een paar pagina’s opgebouwd. Naast je advies bevat het rapport ook de uiteindelijke keuze voor het hypotheekproduct. En kies je voor het kantoorabonnement, dan worden ook je eigen (motivatie)teksten in dit adviesrapport meegenomen.
Deze manier van werken is niet voor niets. Je kunt klanten gemakkelijker uitleggen waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt. Daardoor zijn klanten beter geïnformeerd over hun hypotheek. Het adviesrapport is verder reproduceerbaar voor jezelf én voor je klanten. Je hebt altijd helder in beeld wat er geadviseerd is - ook wanneer klanten op een later moment nog eens bij je terugkomen.
"Als we bellen is er altijd iemand die even mee wil denken. We kunnen goed met ze sparren en ze geven desgewenst trainingen. Dat vinden wij erg belangrijk."