Motiveer alle hypotheekkeuzes eenvoudig(er)

Findesk

Tijdens het hypotheekgesprek kom je samen met je klant voor meerdere belangrijke keuzemomenten. Deze zijn belangrijk voor in je dossier en je rapport. Lees in dit artikel hoe we je gaan ondersteunen bij nog meer kwaliteit in je dossier en adviesrapport.

Gepubliceerd op: Juni 15, 2020

Vanaf 16 juni ga je nog beter en eenvoudiger aan de kwaliteit van je adviezen werken.

Binnen het thema Hypotheek krijg je de mogelijkheid om in meerdere categorieën je advies(keuzes) te motiveren. Op de volgende punten bieden we je deze mogelijkheid:

  • Aflosvorm
  • Bedrag
  • Looptijd
  • Rentevastperiode
  • Fiscaliteit
  • Overig

Bij elk onderdeel kun je gaan aangeven waarom bepaalde keuzes gemaakt zijn. Hierbij kun je ook gebruik maken van de standaardteksten die Findesk al aanbood. Met deze uitbreiding zorg je voor een extra kwaliteitsslag op je advies.

De keuzes worden keurig in het adviesrapport onder elkaar gezet waardoor het in één oogopslag voor de klant en voor jou te reproduceren wordt waarom een bepaald advies is gegeven.

Naast de vernieuwde motiveringsmogelijkheden beginnen we op deze pagina met het doel van het hypotheekgesprek was, welke constructie hieruit voortgekomen is en welk product is gekozen.

Uiteraard hopen we met deze vernieuwing dat jij nog beter geholpen wordt om een goed adviesrapport aan de klant te kunnen overhandigen.


Vragen of interesse in Findesk?

Neem dan contact op met onze accountmanager Christian Krijgsman, bereikbaar via e-mail: christian.krijgsman@topicus.nl of via telefoonnummer: 06-38010066.