Met Dossierdata CRM biedt je jouw klanten meer dan alleen advies. Door de gedetailleerde dossiervorming voldoe je altijd aan de zorgplicht en heb je een volledig overzicht van je klantenbestand. De signaleringen zorgen ervoor dat je altijd op de hoogte bent van de actuele status van je klant en je direct advies kan geven bij nieuwe ontwikkelingen. Zo ontstaat er een win-win situatie, voor jouw als adviseur en voor de klant, een proactieve relatie die waarde toevoegt voor beide partijen.
Door de adviessoftware en CRM te combineren sla je een grote efficiëntieslag in je bedrijfsvoering. Het standaardiseren van bedrijfsprocessen zorgt dat je nooit meer dubbele klantgegevens hoeft in te voeren en je automatisch beschikt over een compleet dossier van elke klant. Dit maakt je klantbeheer makkelijker, overzichtelijker en je kan sneller inspelen op de actuele behoefte van je klant.
Gebruik Dossierdata CRM in combinatie met Findesk advies voor een optimaal werkproces. Het voorkomt dubbele invoer van klantgegevens, bouwt eenvoudig en snel een compleet klantdossier op en signaleert automatisch wanneer een klant jouw hulp kan gebruiken.
Een aantal functionaliteiten van Dossierdata CRM zijn:
Geen dubbele invoer van je klantgegevens.
Beheer de voortgang van je dossier(s) en je klantgegevens door middel van taken en signalen.
Verstuur e-mails aan je klanten door middel van vooraf ingestelde templates. Inkomende mail is direct te koppelen aan het klantdossier.
Houd je verzekeringsportefeuille up-to-date middels de ADN koppeling.
Neem je data mee, diverse migratiemogelijkheden worden ondersteunt.
Je klant nazorg verlenen en hierbij pro-actief je klant voor benaderen.
Onderstaande tariefstabel geldt voor een maximum van 5 accounts. Indien je meer accounts wenst neem dan contact met ons op. Hiervoor maken wij graag een offerte op maat.