Header image

Kantoorabonnement

Met het kantoorabonnement beheer je de accounts van alle adviseurs van jouw kantoor op één centrale plek. Alle lopende aanvragen zijn inzichtelijk en kunnen door iedere adviseur opgepakt worden.

Kantoorabonnement

Met het kantoorabonnement kun je zelf rollen en rechten instellen


Wie in Findesk wat mag doen (lees: de rollen en rechten) bepaal je zelf. Start er een nieuwe medewerker? Maak dan een nieuw account aan. Hij of zij kan al binnen twee minuten aan de slag. Vooraf ingestelde rollen en rechten worden namelijk automatisch overgenomen. Het snel kunnen toevoegen van een nieuwe collega, waarbij alle instellingen automatisch worden overgenomen, zorgt voor meer gemak, tijdwinst en efficiëntie. 

 

Met het kantoorabonnement Findesk personaliseren


Met het kantoorabonnement kun je Findesk verder personaliseren. Zo kun je je Findesk-omgeving voorzien van je logo en voeg je snel en eenvoudig eigen standaardteksten toe. Daarnaast kun je adviesrapporten voorzien van je eigen logo en een foto van het onderpand. Iedere klant krijgt dus een gepersonaliseerd adviesrapport met de uitstraling van jouw kantoor. Deze instellingen worden automatisch voor alle collega’s overgenomen.

 

Optimaal samenwerken


Heb je meerdere medewerkers in dienst, dan wil je als team optimaal samenwerken. Ook dat doe je met het kantoorabonnement. Je hebt altijd een overzicht van alle lopende aanvragen van jezelf en je collega’s. Iedereen werkt namelijk in dezelfde omgeving, waarin alle dossiers zichtbaar zijn. Hierdoor schakel je als team nóg sneller om aanvragen rond te krijgen.


Statistiek


Ben jij bekend met de trends in jouw hypotheekportefeuille en de prestaties binnen jullie kantoor? Findesk biedt inzicht middels het dashboard statistieken.  


Het dashboard statistieken, onderdeel van het kantoorabonnement, toont een compleet overzicht van de hypotheekportefeuille. Denk hierbij aan richting welke geldverstrekker de meeste hypotheekaanvragen zijn verzonden, voor welke rentevast periode is gekozen en hoe de schuldmarktwaardeverhouding zich verhoudt. Tevens geeft het dashboard inzicht in de omvang van alle hypotheekaanvragen die gedaan zijn per geldverstrekker binnen jullie kantoor. Met deze data bekijk je eenvoudig de trends en prestaties van jouw kantoor.


Kantoorabonnement afnemen?


Maak je al gebruik van Findesk en wil je de functionaliteiten van het kantoorabonnement toevoegen aan je account? Neem dan contact op met onze accountmanager Christian Krijgsman of bekijk hieronder eerst de video over het kantoorabonnement.


Het kantoorabonnement samenvattend:


  • Centraal inrichten van accounts
  • Gepersonaliseerde adviesrapporten
  • Sneller schakelen binnen je team én met de klant
Hoe werkt het kantoorabonnement? Bekijk de video en ontdek alle voordelen van het kantoorabonnement voor jou en je collega's!
Hoe werkt het kantoorabonnement? Bekijk de video en ontdek alle voordelen van het kantoorabonnement voor jou en je collega's!
Hoe werkt het kantoorabonnement? Bekijk de video en ontdek alle voordelen van het kantoorabonnement voor jou en je collega's!

Functionaliteiten

Ontdek zelf alle voordelen van Findesk - functionaliteiten voor én met jou ontwikkeld.

Klantportaal

Klantportaal

In Findesk kunnen klanten een bijdrage leveren aan hun eigen dossier. Door zelf informatie in dit dossier te zetten, wordt het inventarisatieproces versneld.

Koppeling externe pakketten

Koppeling externe pakketten

Snel een compleet dossier: dát is wat je als hypotheekadviseur wilt. Daarom kun je direct vanuit aster Forward Elements, Dossierdata CRM, Hypotheekbond en Accelerate CRM klantgegevens naar Findesk exporteren.

Adviesrapporten

Adviesrapporten

Findesk staat bekend om de korte en begrijpelijke adviesrapportages. Daarmee ondersteun je klanten nóg beter bij het vormgeven van hun hypotheek. Jouw advies is bovendien reproduceerbaar voor jezelf én voor je klanten.
Brondata

Brondata

Dankzij een koppeling met Ockto wordt je inventarisatie in Findesk automatisch gevuld met data die de overheid beschikbaar stelt. In onze adviessoftware wordt die data meteen op de juiste plek gezet.

findesk-adviessoftware-samenwerking-partner-geldxpert

Klantervaring: GeldXpert

"Als we bellen is er altijd iemand die even mee wil denken. We kunnen goed met ze sparren en ze geven desgewenst trainingen. Dat vinden wij erg belangrijk."

Lees meer
Kantoorabonnement afnemen?
Contact
Christian Krijgsman
Accountmanager
+31 638010066